W dobie Internetu całkiem zwyczajne jest, że firmy sięgają po coraz to nowsze sposobów i coraz to bardziej efektywne metody, aby przyciągać kontrahentów. Ich stały dopływ to dla nich możliwość rozwoju i utrzymania dobrej pozycji w biznesie. Nie dziwi zatem fakt, że social media stały się tak popularne, kiedy jedynie zaczęły zyskiwać na znaczeniu na świecie. Dzięki nim marki mogą się bez przerwy komunikować z klientami i podtrzymywać ichniejszym zaangażowanie w relacji.
Relacja jest jednak na prawdę ważna, bo to od niej zależy, czy dana firma będzie się cieszyła lojalnością własnych nabywców, czy nawet inaczej, szybko ichniejszym straci i odejdą one do konkurencji. Aktualnie reklama na Facebooku pokazuje, jak bardzo firmom i agencjom reklamowym zależy na tym, ażeby przez stale docierać do spersonalizowanych fanów i dostarczać im tego, co najlepsze. To sprawa kluczowa ponieważ nowoczesna komunikacja medialna zakłada, że jeśli oczywiste procesy są właściwie realizowane, to dają one oczekiwany efekt. W tym wypadku jednak oczekiwanym skutkiem jest prawdziwa miłość do marki i jej towarów albo usług. Wizerunek na Facebooku musi być kreowany z rozmysłem, w metodę konsekwentny i odpowiedni, jeśli tak jest, to na efekty nie powinno się długo czekać. W większych firmach do obsługi FanPage zatrudnia się agencje albo specjalnych pracowników od promocji i PR i to ich zadaniem jest wyłuskanie z tej strony fanowskiej wszystkiego, co najlepsze i takie zilustrowanie tego ludziom, by nieustannie chcieli więcej. To nieustanny proces, którego przenigdy nie można zatrzymać.
Zobacz: fanpage.