Atrakcyjne logo

Logo jest zwykle pierwszym, co rzuca się w oczy klientom, którzy wykonali zakupy w danym sklepie lub natknęli się na jakąś stronę www. Logo musi być proste, łatwe do zapamiętania, proste do odwzorowania na papierze nawet bez żadnych zdolności artystycznych. Logo firmy musi być również dopasowane charakterystyką do jej działalności.



Jeżeli firma para się czymś związanym z naturą, to najlepiej, by było zielone lub żółte. Jeżeli już zajmuje się sprzedażą produktów luksusowych, warto zastosować złotą lub czarną kolorystykę.
Rozwiązań w zakresie projektowania jest wiele. Projektowanie logo może utworzyć specjalista grafik, ale najpierw może się zająć tym cały dział kreatywny, który będzie proponował różnorodne rozwiązania. Następnie grafik jedynie wprowadzi w życie pomysły, jakie powstały w głowach pracowników działu kreatywnego. Częstokroć inne osoby, wręcz niezwiązane wprost z projektowaniem mają głowę pełną pomysłów i świeże pomysły, które świetnie sprawdzają się, gdy powstaje kreacja logo. Niewątpliwie warto przygotować sporo logotypów i dać je do akceptacji poszczególnym osobom w firmie. Wtedy to osoby będą mogły wyrazić własne zdanie na temat logotypu i w razie potrzeby wskażą elementy, które są według nich niespójne. To de fakto sporo pomaga i warto w takim przypadku pamiętać o tym, że przygotowanie znaków logo nie powinno przenigdy spoczywać na głowie jednej osoby, bo ta osoba może nie mieć wystarczającej wiedzy, by wykonać coś, co będzie rzeczywiście unikatowe i co zachwyci ludzi. Dużo osób natomiast może utworzyć prawdziwą burzę mózgów, która da taki efekt.
Zobacz więcej: zobacz stronę.