Wielu przedsiębiorców rezygnuje z roznoszenia ulotek, dlatego że tym ludziom wydaje się, że ulotki zwyczajnie w tych czasach już nie działają. Nic bardziej mylnego. Jeśli Twój biznes funkcjonuje lokalnie i nie możesz dotrzeć do swoich klientów np przez internet, to najlepszym sposobem, żeby do nich dotrzeć, jest sposób masowy i najtańszy, zatem ulotki reklamowe.
Wydrukowanie kilku tysięcy ulotek reklamowych wcale nie kosztuje dużo.
Wręcz przeciwnie, jest to bardzo tanie i taki koszt promocji może się zamknąć wręcz w 100 pln. W dłuższej perspektywie czasu te kilka tyś. ulotek może natrafić do kilku tyś. osób i wręcz, o ile każda z takowych osób zostawiłaby u ciebie kilka złotych, to i tak niejednokrotnie przewyższyłoby to wydatek na ulotkę. Broszury reklamowe wszelakiego typu są nadal w ogromnej liczbie przypadków kupowane przez przedsiębiorców, którzy rozumieją, że biznesy lokalne rządzą się innymi prawami, niż te ogólnokrajowe i międzynarodowe czy te, które prowadzi się w pewnym zakresie przez internet. W reklamie bezpośredniej firmy działającej lokalnie ważne jest docieranie do ludzi, którzy mieszkają relatywnie blisko, przy czym należy zminimalizować koszty zasięgu i dotarcia do każdej takiej osoby. Nie ma prawdopodobnie nic tańszego, niż ulotka, ale ta ulotka musi być zaprojektowana de fakto solidnie i musi się odnaleźć na niej treść, która będzie odpowiadała na potrzeby osób mogących się tą firmą zainteresować. Na ulotce muszą się zatem znaleźć wszystkie najistotniejsze informacje dotyczące działalności firmy i najlepiej także mapka dojazdu.
Zobacz więcej: warto sprawdzić informacje o projektowaniu logo